Ne gasesti si pe: Facebook
 
 

 


Leadership
Construirea şi conducerea echipelor

Managementul proiectelor

Comunicare

Negociere

Managementul conflictelor

Abilităţi de prezentare

Managementul timpului şi al stresului

Coaching

Rezolvarea de probleme

Putere şi influenţă

Managementul schimbării



 

Leadership

Orice organizaţie, departament sau echipă are nevoie de un conducător, de o persoană pe care să o poată urma, în care să aibă deplină încredere şi care să faciliteze relaţiile între indivizi. O persoană care să manifeste capacitate de decizie şi acţiune şi care să arate oamenilor drumul spre mai departe! Dacă vreţi ca organizaţia dvs. să fie o sinergie de lideri eficienţi, nu doar de simpli manageri, acest program de instruire poate fi un început.

Dintre aspectele tratate:

  • Manager vs. lider
  • Modele ale conducerii
  • Tranzacţional vs. transformaţional în leadership
  • Caracteristicile unui lider de succes
  • Putere şi influenţă
  • Conducerea schimbărilor pozitive
  • Liderul ca facilitator pentru dezvoltarea subordonaţilor
Prelucrare date personale